بلوار اندرزگو، سعادت آباد و تهرانپارس رکوددار دوردور

به گزارش مجله بیزبینگ، معاون آموزش پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بلوار اندرزگو، سعادت آباد و تهرانپارس بیشترین توقیف خودرو در حوزه دوردور های شبانه را به خود اختصاص داده اند.

بلوار اندرزگو، سعادت آباد و تهرانپارس رکوددار دوردور

به گزارش فارس، سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص برخورد پلیس با خودرو هایی که اقدام به دور دور می کنند گفت:ت وقیف خودرو های متخلف در محدودیت های کرونایی شبانه در دستور کار پلیس است.

وی با اعلام این مطلب که بلوار اندرزگو و محدوده سعادت آباد رکورد دار توقیف توسط پلیس هستند شرح داد: بیشترین توقیف در اعمال قانون پلیس در طرح محدودیت تردد شبانه (21 الی 4 بامداد) متعلق به بلوار اندرزگو، سعادت آباد و تهران پارس به خصوص در بحث دور دور های شبانه بوده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام نمود: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و اجرای محدودیت ها و ممنوعیت های تردد شبانه از ساعت 21 الی 4 صبح، جدا از دوربین های های ثبت تخلفات که نسبت به رصد این تخلف فعال هستند همکاران من در سطح شهر نیز با تخلفاتی، چون مخدوشی پلاک و دور دور های شبانه که با همین هدف به خصوص در مناطق اندرزگو، سعادت آباد، تهرانپارس و... اتفاق می افتد برخورد می کنند.

وی افزود: آمار پلیس نشان می دهد که بیشترین فراوانی توقیف نیز متعلق به دور دور های شبانه در محدوده های مذکور بوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1402

به "بلوار اندرزگو، سعادت آباد و تهرانپارس رکوددار دوردور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلوار اندرزگو، سعادت آباد و تهرانپارس رکوددار دوردور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید