خبرنگاران 50 هزار تن محصول از کارخانه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری صادر شد

به گزارش مجله بیزبینگ، شهرکرد- خبرنگاران- مدیرعامل کارخانه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته 50 هزار تن محصول از بزرگترین کارخانه ورق گالوانیزه خودرو خاورمیانه در این استان به خارج از کشور صادر شد.

خبرنگاران 50 هزار تن محصول از کارخانه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری صادر شد

جهت دریافت خدمات اجرای گیاهان روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش روز آدینه خبرنگاران از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اصغر اسماعیلی با اعلام این خبر اضافه کرد: سال گذشته 234 هزار تن ورق گالوانیزه تجاری و خودرو در استان فراوری شد که از این میزان 50 هزار تن آن صادر شد.

وی، با اشاره به اینکه ورق های فراوریی این کارخانه از نظر کیفی و قابلیت رنگ پذیری در سطح ورق های خارجی با کیفیت بالا، مطابق با استانداردهای جهانی است ،گفت: مقاومت در برابر خوردگی، آب، آلودگی هوا، رطوبت و سایر مواد خورنده، را از دیگر ویژگی های این ورق فراوریی است.

اسماعیلی اضافه کرد:این مجتمع، تنها فراوریکننده ورق گالوانیزه مخصوص خودرو در خاورمیانه است که سالانه با ظرفیت اسمی 400 هزار تن ورق خودرو با ضخامت 4 دهم تا 2 میلیمتر و با عرض 800 تا 1880 میلیمتر فراوری می نماید.

وی،با اشاره به این که 85درصد از احتیاج داخلی از کارخانه ورق خودرو تامین می گردد، گفت: هم اکنون زمینه اشتغال 256 نفر به طور مستقیم در این کارخانه فراهم شده است.

به گزارش خبرنگاران، شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری،در زمینی به مساحت 150 هکتار به عنوان نخستین و تنها فراوریکننده ورق گالوانیزه مخصوص خودرو در خاورمیانه،در کیلومتر 33 جاده شهرکرد به بروجن، در منطقه سفیددشت واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 768

به "خبرنگاران 50 هزار تن محصول از کارخانه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 50 هزار تن محصول از کارخانه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید