طرح ثبت نام ایران خودرو برای مادران شروع شد

به گزارش مجله بیزبینگ، طرح ثبت نام ایران خودرو برای مادران شروع شد. براساس این طرح کدام مادران می توانند بدون قرعه کشی خودرو و کدام یک از محصولات ایران خودرو را ثبت نام نمایند؟

طرح ثبت نام ایران خودرو برای مادران شروع شد

خبرنگاران - در تازهترین طرح فروش خودرو، ایران خودرو خاطرنشان کرد به مادران بدون قرعه کشی خودرو تحویل می دهد. مبلغ کارخانه پژو 207 مدل TU3 حوالی 323 میلیون و 803 هزار و 700 تومان اعلام شده است.

از آنجایی که این خودرو در قالب طرح فروش فوق العاده ایران خودرو (ویژه متقاضیان جوانی جمعیت) عرضه شده است، متقاضیان باید کل مبلغ را یک جا پرداخت نمایند.

طرح ثبت نام ایران خودرو برای مادران شروع شد

تست پژو 207 اتوماتیک 6 سرعته سقف قرمز را در یوتیوب خبرنگاران پلاس دیدن کنید:
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو

تکمیل مراحل ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی مادران تنها به وسیله مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می گردد. درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه به وسیله سایت دیگری اقدام نمایند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

بر اساس آنچه تا به امروز عنوان شده، مادران دارای دو فرزند و بیشتر می توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو برای مادران از سهمیه 50 درصدی خودروسازان استفاده نمایند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه 1400 به بعد متولد شده باشد.

گزارش کامل از خط فراوری موتور تازه شاهین را که می تواند این خودرو را متحول کند در یوتیوب خبرنگاران پلاس دیدن کنید:
شرایط ثبت نام در طرح ثبت نام ایران خودرو برای مادران

طبق تازهترین اطلاعیه ایران خودرو که مربوط به فروش فوری پژو 207 TU3 است؛ مادرانی که سال گذشته فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه ویژه محصولات ایران خودرو را طی کردند و اسامی آن ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان 1402 برای دریافت خودروی پژو 207 TU3 به گروهِ صنعتی ایران خودرو اعلام و به وسیله این شرکت برای آنها پیغامک ارسال شده است، می توانند در طرح فروش بدون قرعه کشی خودرو برای مادران با موعد تحویل 90 روزه، شرکت نمایند. سامانه پیغام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره 300096440 است وتمامی پیغامک ها به وسیله شماره مذکور ارسال می گردد.

طبق اطلاعیه ایران خودرو، آخرین مهلت واریز وجه طرح فروش فوق العاده ایران خودرو روز یکشنبه 28 خرداد جاری است. واریز وجه از 17 خردادماه اعلام شده است. ضروری است برای تکمیل فرایند ثبت نام خودرو برای مادران کل مبلغ پرداخت گردد.

مراحل تست نهایی موتور EFP قوی ترین موتور فراوری ایران را د ریوتیوب خبرنگاران پلاس دیدن کنید:

طبق شرایط انصراف از ثبت نام ایران خودرو، درصورت انصراف مشتری و بعلاوه در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار (شرایط عمومی و اختصاصی) در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام پژو 207 TU3 متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد و وجه مشتری بدون سود انصراف حداکثر ظرف مدت 20 روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نیست.

آنالیز میتسوبیشی کلت تازه با موتور 141 اسب بخاری فراوریی در ترکیه

قیمت خودروهای ایران خودرو تغییر کرد / 25 محصول گران شدند

قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک بیش از 100 میلیون مقرون به صرفه شد / جدول قیمت مدل های دنا

محصولات سایپا در دور دوم به سرنوشت پژو 207 TU3 دچار می شوند؟

قیمت پژو 207 TU3 غیر قانونی است / چرا شورای رقابت شفاف سازی نمی کند؟

تکلیف تازه شورای رقابت به خودروسازان درباره اسناد در رهن مشتریان

قیمت شاهین در سرازیری / 2.7 درصد کاهش قیمت در 24 ساعت

منبع: تجارت نیوز

منبع: بیت ران
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2283

به "طرح ثبت نام ایران خودرو برای مادران شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ثبت نام ایران خودرو برای مادران شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید