قسم جلاله محسن رضایی در مناظره

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران : محسن رضایی گفت: من معتقد هستم که سال1400 ،سال گشایش و عبور از سختی ها است اما به عنوان یک سرباز باید هشدار بدهم و بگویم که چرا سینه خود را سپر ملت ایران می کنم.

قسم جلاله محسن رضایی در مناظره

به گزارش اقتصدنیوز به نقل از خبرآنلاین؛ امیرحسین قاضی زاده هاشمی در رابطه با موضوع بیکاری و مهاجرت قشر جوان و فعال کشور از مناطق روستایی گفت:

زمانی که از می گویم که ساختارهای منابع اقتصادی را نادرست توزیع میکنند، نتیجه اش مهاجرت گسترده روستاییان و از بین رفتن مشاغل کشاورزی است.

60 سال پیش آمریکایی ها طراحی به عنوان اصل اصلاحات ارضی برنامه ریزی کردند، این برنامه موجب شد که شغل و درآمد در مناطق شهری گسترش پیدا کند و مهاجرت از روستا به شهر تسریع گردد. عمده ترین مسئله در این زمینه بازتوزیع نامناسب منابع است، در حال حاضر در کشورهای جهان ما بیشترین اقتصادیات در فراوری داریم.

جوان های روستایی علاقه ای برای ماندن در روستا ندارند چون درآمدی ندارند، اگر ما منابع را طوری توزیع کنیم که بیشترین منابع به روستاها برود، بحث استخدام نیروی انسانی، اشتغال مولد و اختیارات کافی هم باشد تا هر شهرستانی خودش مانند پایتخت عمل کند، این مشکل حل می گردد. ما برای این موضوع طراحی نموده ایم.

محسن رضایی نیز در پاسخ به سئوالی در خصوص برطرف فقر، فساد و تبعیض گفت:

من معتقد هستم که سال1400 ،سال گشایش و عبور از سختی ها است اما به عنوان یک سرباز باید هشدار بدهم و بگویم که چرا سینه خود را سپر ملت ایران میکنم. اول اینکه در 8 سال آینده چالش هایی مانند بیکاری، آب، بدتر شدن محیط کسب و کار و ... را داریم یعنی اگر می خواهیم فساد و تبعیض از بین برود باید از تکرار دولت های گذشته به طور جدی جلوگیری کنیم.

از یک صحبت آقای همتی می توان فهمید که چه وضعی داریم. ایشان می گوید که چون بینش من با آقای روحانی تفاوت داشت کنارم گذاشتند، شما پس چرا کنار ایشان ماندید؟ چرا به شعور مردم ایران توهین می کنید؟ چرا می خواهید دولت های گذشته تکرار گردد؟ مردم ایران قسم میخورم اگر دولت های گذشته تکرار گردد ، فاجعه بزرگی شما را در بر می گیرد؟ من بیش از 20 سال فریاد میزنم که به اقتصاد برسید. دولت آینده باید از تمام نیروهای سیاسی استفاده کند ما نمی توانیم به ملت ایران خیاتن کنیم ما باید از این جنگ های روانی و متلک گفتن ها دست برداریم. خدا راضی نیست و نباید ملتی که یک تمدن را ساخته است،دستاوزیر جناح های سیاسی قرار بگیرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1723

به "قسم جلاله محسن رضایی در مناظره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسم جلاله محسن رضایی در مناظره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید