قیمت آپارتمان در شمال شهر تهران چقدر است؟ ، دروس و اقدسیه متری 87 میلیون تومان

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران، بنا بر اطلاعات به دست آمده از آگهی های دیوار و قیمت مسکن در شمال شهر تهران، فهرستی از میانه قیمت آپارتمان در بعضی از منطقه ها گران قیمت تهران به دست آمده است.

قیمت آپارتمان در شمال شهر تهران چقدر است؟ ، دروس و اقدسیه متری 87 میلیون تومان

با توجه به جدول زیر میانه قیمت آپارتمان مسکونی در منطقه گیشا 59 میلیون تومان، هروی 60 میلیون تومان، ازگل 66 میلیون تومان و میرداماد 69 میلیون تومان ثبت شده است که از منطقه ها مقرون به صرفه تر شمال شهر تهران برای خرید خانه هستند.

پاسداران 70 میلیون تومان، جردن 71 میلیون تومان، شهرک غرب و قیطریه 73 میلیون تومان و سعادت آباد 81 میلیون تومان اعلام شده است.

در بین منطقه ها زیر دروس و اقدسیه با میانه قیمت 87 میلیون تومان برای یک متر مربع آپارتمان مسکونی نرخ بالاتری را برای خرید خانه دارند.

وام 1 میلیاردی خرید مسکن جوانان / شرایط دریافت وام جوانان چیست؟

مدیر عامل بانک مسکن امروز اعلام نموده که سقف وام خرید مسکن جوانان به یک میلیارد تومان رسیده و شورای پول و اعتبار هم با آن موافقت نموده است.

البته این به این معنا نیست که این وام اکنون پرداخت می گردد. بلکه به این معناست که اگر فردی همین امروز حساب بانک مسکن جوانان را افتتاح کند، سال 1415 می تواند یک میلیارد تومان وام خرید مسکن دریافت کند.

شرایط دریافت وام مسکن جوانان چیست؟

وام مسکن جوانان وامی است که مدت انتظار دریافت آن بین پنج تا 15 سال است. یعنی متقاضیان در یک دوره 15 ساله می توانند از این وام استفاده نمایند.

جزئیات دریافت وام مسکن جوانان

براساس اطلاعات سایت رسمی بانک مسکن، مدت انتظار دریافت وام مسکن جوانان بین 5 تا 15 سال است.

نرخ سود تسهیلات این وام بین شش تا 9 درصد است. که این مقدار بسته به حداکثر زمان بازپرداخت وام است. اگر افراد وام مسکن خود را پنج ساله تسویه نمایند تنها شش درصد سود می دهند اما اگر مدت بازپرداخت بالای پنج سال باشد، نرخ سود تسهیلات 9 درصد است. حدکاثر زمان بازپرداخت وام مسکن جوانان 20 سال است.

چه کسانی می توانند وام مسکن جوانان را بگیرند؟

هر شخصی که به سن هیجده سال تمام رسیده و یا حکم رشد او از سوی دادگاه صادر شده باشد می تواند به نام خود یا کسانی که تحت ولایت و قیومیت او باشند حساب پس انداز مسکن جوانان افتتاح کند.

متقاضیان افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان باید ماهانه مبلغی را به این حساب واریز نمایند. این مبلغ برای سال 1400 حداقل 200 هزار تومان اسم شده است.

آخرین اخبار بازار مسکن را در صفحه مسکن خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1818

به "قیمت آپارتمان در شمال شهر تهران چقدر است؟ ، دروس و اقدسیه متری 87 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آپارتمان در شمال شهر تهران چقدر است؟ ، دروس و اقدسیه متری 87 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید