لبنان، هشدار انجمن وحدت اسلامی درباره پیامدهای دخالت های خارجی

به گزارش مجله بیزبینگ، انجمن وحدت اسلامی لبنان در نشستی ضمن اشاره به وجود مداخلات خارجی در امور داخلی لبنان تأکید کرد: برای نجات کشور احتیاج به اتحاد نیروهای سیاسی داریم.

لبنان، هشدار انجمن وحدت اسلامی درباره پیامدهای دخالت های خارجی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد، انجمن وحدت اسلامی لبنان طی نشستی تاکید نمود که لبنان در معرض دخالت های خارجی واقع شده است و بودجه ای نیز صرف این مداخله شده است. این انجمن در ادامه افزود یک طرح امنیتی پیشگیرانه برای مقابله با این مداخله های خارجی در این بحران های زمانی لبنان در دست اجراست.

این انجمن در بیانیه ای ضمن تشکر از کوشش های ارتش و نیروهای امنیتی تأکید کرد که ما براساس قانون،اجازه مداخله نیروهای خارجی را نخواهیم داد.

انجمن وحدت اسلامی در این نشست در زمینه مسدود کردن در مناطق مختلف لبنان گفت که تظاهرات ملت لبنان آزاد و حمله به املاک خصوصی و عمومی ممنوع است و این که عده ای بخواهند مسائل خود را بیان نمایند،حق آن هاست؛اما مسدود کردن جاده ها غیرقانونی بوده و این موضوع ،فردا در نشست شورای عالی دفاع مطرح خواهد شد.

انجمن وحدت اسلامی در ادامه گفت که کسانی که ادعا می نمایند دولت فعلی شکست خورده، کاملاً اشتباه است.

این انجمن در ادامه از نیروهای سیاسی خواست که از دولت و کشور حمایت نمایند و اختلافات را کنار بگذارند تا کشور را از این بحران کنونی نجات دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1110

به "لبنان، هشدار انجمن وحدت اسلامی درباره پیامدهای دخالت های خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، هشدار انجمن وحدت اسلامی درباره پیامدهای دخالت های خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید