لزوم تحقق الگوی مدیریت و الگوی فراوری با برنامه ریزی جهاد کشاورزی

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرگزاری خبرنگاران- در هر جامعه ای اگر رشد و توسعه اتفاق بیفتد نیازمند حضور مردم است دولت باید بستر و زیرساخت ها را فراهم و منابع اقتصادی را تزریق کند.

لزوم تحقق الگوی مدیریت و الگوی فراوری با برنامه ریزی جهاد کشاورزی

قبادی معاون اقتصادی استاندار قزوین در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه اجرای سیستم آبیاری کم فشار روستای مامجین از توابع بخش بشاریات شهرستان آبیک، گفت: یکی از اهداف انقلاب توجه به محرومین و روستاییان بود که با اجرایی شدن این پروژه ها در رسیدن به این هدف گام موثری برداشته شده است.

وی اضافه نمود: تجمیع اراضی کشاورزی باعث ایجاد یک مشارکت عمومی است که باعث می گردد مسئولین جهاد به درستی طرح ها را اجرایی نمایند.

قبادی اضافه نمود: در هر جامعه ای اگر رشد و توسعه اتفاق بیفتد نیازمند حضور مردم است دولت باید بستر و زیرساخت ها را فراهم و منابع اقتصادی را تزریق کند.

این مسئول با بیان اینکه اگر مردم پای کار نباشد کارها به درستی انجام نمی گردد، تأکید کرد: طرح 171 هکتاری روستای مامجین می تواند باعث گردد کشاورزان به درستی از منابع آبی بهره مند شوند.

وی با تأکید بر اینکه اگر منابع آبی درست استفاده نگردد آیندگان به مشکل برخورد می نمایند، اذعان داشت: راهی جز صرفه جویی نداریم. الگوی مدیریت و الگوی فراوری باید با برنامه ریزی جهاد صورت بگیرد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین در خاتمه مطرح نمود: امید است با اجرایی شدن این پروژه ها جوانان با دلگرمی در روستا سکونت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1524

به "لزوم تحقق الگوی مدیریت و الگوی فراوری با برنامه ریزی جهاد کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تحقق الگوی مدیریت و الگوی فراوری با برنامه ریزی جهاد کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید