کمبودی در حوزه تامین کالا های اساسی در خراسان شمالی نداریم

به گزارش مجله بیزبینگ، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شاقتصادی گفت : توجه به ارکان تنظیم بازار شامل ساماندهی تامین، توزیع، نظارت و اطلاع رسانی در خصوص کالا های اساسی به نحوی که هیچ گونه کمبودی در استان نداریم اجرا شده است.

کمبودی در حوزه تامین کالا های اساسی در خراسان شمالی نداریم

به گزارش از ، محمد بدری مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شاقتصادی گفت : توجه به سند آمایش و اسناد توسعه ای تدوین شده، ساماندهی تعاونی های اعتباری با ادغام آن ها در بانک ها، افتتاح و کلنگ زنی بیش از 700 پروژه و طرح با سرمایه گذاری بیش از 2500 میلیارد تومان، بهبود شاخص فضای کسب و کار اجرا شده است.

او با تشکر از کسبه و فعالین اقتصادی و مردم در مورد همکاری با تصمیمات تنظیم بازار استان اضافه نمود : حداکثر تلاش در حوزه تامین کالا های ضروری مردم به صورت کامل و با قیمت مناسب در طول سال و برخورد با گرانفروشی و احتکار به صورت جدی اجرا شده است.

بدری اضافه نمود : توجه ویژه توسعه تجارت خارجی و تدوین سند توسعه تجارت خارجی، تاکید استاندار در مورد لزوم نقش آفرینی بانک های خصوصی در توسعه استان و توزیع اقلام و کالا های اساسی بدون صف به صورت پیروز در استان با تاکیدات استاندار اجرا شده است.

ه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1254

به "کمبودی در حوزه تامین کالا های اساسی در خراسان شمالی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبودی در حوزه تامین کالا های اساسی در خراسان شمالی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید