5 میلیون مشتری آینده ساز
به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کانون جوانه های این بانک به عنوان مبدع اولین طرح آموزشی ـ تفریح بچه ها و نوجوانان در حوزه پولی و بانکی کشور است که توانست تعداد مشتریان زیر 18 سال خود را به 5 میلیون نفر برساند.
کانون جوانه های بانک ملی ایران از سال 1392 فعالیت خود را شروع نموده و تا به امروز علاوه بر انجام رسالت خود در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، ارتقای سواد مالی نسل آینده جامعه را نیز به شیوه آموزش مفاهیم اولیه مالی در دستور کار قرار داده است.
بانک ملی ایران تا به امروز توانسته بیش از 5 میلیون نفر از جامعه مخاطبان در رده های سنی زیر 18 سال را جذب کند که با کسب اعتماد این گروه از مشتریان، در حال حاضر حائز بزرگترین جامعه بانکی در رده سنی کودک و نوجوان است.
لازم به ذکر است کانون جوانه های بانک ملی ایران، صرفا یک آکادمی مجازی برای ارائه مولفه های مقدماتی مالی و بانکی نبوده بلکه بستری مفید و البته لازم برای ساخت پایه های محکم آینده اقتصاد کشور محسوب می گردد.
بچه ها و نوجوانان می توانند به همراه یکی از والدین خود و با در دست داشتن مدارک شناسایی شخصی به نزدیک ترین شعبه بانک ملی ایران مراجعه نموده و با افتتاح حساب آینده سازان از مزایای متنوع کانون جوانه ها بهره مند شوند.
منبع: گردشبان